Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 3 november 2014

Een verlaat Halloweenkaartje


Ik zag het oproepje op http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl en ben de uitdaging aangegaan,dit is het resultaat en ik vond het best moeilijk maar ben wel tevreden....

4 opmerkingen:

  1. halloween is niet zo mijn ding
    maar jouw kaartje vind ik wel schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt Halloween. Leuk dat je mee doet met KIC.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een goede Halloween-kaart. Hij is eng en mooi tegelijk. Leuk dat je meedoet met de challenge van het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een "eng" kaartje, maar zeker heel mooi. Leuk dat je hiermee meedoet met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen