Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 20 februari 2015

Aparte kaart


Vandaag een -voor mij-  aparte kaart. Met deze kaart heb ik 2 challenges gecombineerd.

De basiskaart komt van http://de-kaartenkast.clubs.nl, techniekwedstrijd van februari,dat is al een hele uitdaging voor mij; een kaart netjes en recht snijden met de hand maar ik zeg; gelukt!

Dan de volgende uitdaging,het oppimpen..deze maand is er een extra prijs te winnen op
http://de-egel.blogspot.nl de challenge is deze maand "#2# bloemen" ,en door een challengepakket bij hen te bestellen (klein prijsje voor een superleuk gevuld pakket!) en dit te verwerken op je creatie maak je dus een extra kans.
Ik heb dat dus op deze kaart verwerkt maar toch kon ik het niet laten om er ook een klein borduurwerkje op te verwerken,deze komt uit de nieuwste hobbyjournaal.

Ik ben er best tevreden mee,hoe vinden jullie hem?

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes steeds weer!

Freubelgroetjes, Wilma 

14 opmerkingen:

  1. Prachtig Wilma. Viooltjes dat zijn erg mooie bloemen voor op een kaart. Lekker vrolijk. Je hebt de kaart prachtig gemaakt in dit mooie model. Er is veel moois op te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma.....wat is ie mooi zeg.
    Alles past perfect bij elkaar.
    En wat een leuk modelletje.
    Super leuk gedaan.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Prachtig geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan, Wilma. Een prachtige kaart en helemaal af met zoveel mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is vast zo'n kaart waar stiekum héél wat knutseluurtjes in zitten, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!!!!!
    Een dikke 10.
    Groeten Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi.Super leuk gedaan :) !!!
    Fijn weekend Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Wilma - mooi modelletje en helemaal toppie met het borduurtje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je perfect gelukt om een mooi kaartje te maken Wilma....heel erg leuk modelletje ook...een super borduurtje en hele leuke viooltjes...geeft al een echt lentegevoel...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, Wilma. Leuk model.Weer prachtig geborduurd en leuke viooltjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dat is mooi , wat een apart model kaart heb je gemaakt Wilma, prachtig met het borduursel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben jij er best tevreden mee ??? Volgens mij mag je super tevreden zijn , wat een mooie kaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Wilma...,je mag er best trots op zijn erg mooi gedaan.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen