Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 7 maart 2017

Cadeaudoosje en opkikkerkaart

Een lekke....uh leuk doosje met inhoud gemaakt voor iemand die aan het tobben is met zijn ogen, het is van de tissuesdoosmal maar zo kan het ook...allround te gebruiken dus!





Op de Facebookpagina van Nieuwe borduurkaarten vrienden werd dit patroontje beschikbaar gesteld en hier heb ik een opkikkerkaart van gemaakt, komt altijd van pas.



Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze graag!

Fijne avond en lieve groetjes, Wilma 

8 opmerkingen:

  1. Leuk doosje heb je gemaakt. Goed idee met de chocolaatjes erin.
    Je opkikker kaart is ook erg leuk geworden.
    Echt een vrolijkerd
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi opkikkerkaartje en wat leuk om ipv zakdoekjes paaseieren in je mooie doosje te stoppen!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden en vindt de opkikker kaart ook erg mooi! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief opkikkertje en mooi doosje. Leuk dat je het voor diverse dingen kan gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    leuk om er paaseitjes in te doen, erg mooi doosje en ook je opkikkerkaart is weer keileuk..apart patroontje is het..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk doosje, Wilma.
    En ook de opkikkerkaart is erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk beterschapsdoosje Wilma...en zeker met die heerlijke inhoud
    Ook je opkikkerkaartje is heel mooi gemaakt...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi doosje, Wilma.Superleuke opkikkerkaart met een grappige kikker.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen