Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 15 maart 2017

Daar zit muziek in.

Op de blog van Jacqueline Pannekoek is deze maand een leuke challenge en wel één met hobbyDots.
Laat ik dat nu ook een hele leuke bezigheid vinden!!
Hiervoor heeft ze een patroon beschikbaar gesteld waarmee je een kaart naar eigen inzicht maakt.
Dit is mijn bijdrage geworden:



Dank je wel Jacqueline voor het leuke patroon 👍

Ben ik afgelopen weken ook nog eens in de prijzen gevallen en wel op de blog van Crealientje, zij stelde een leuke prijs beschikbaar ter ere van haar 100ste blogberichtje en ik was de gelukkige 🎈🎈
Prijs is ondertussen binnen, eens kijken wat ik ermee kan maken:



Ook was ik 1 van de 5 gelukkigen op de blog van Marleen, hier was de kans op een schattig workshoppakketje en ik werd uitgeloot 👍




Deze is nog niet binnen maar zal één dezer dagen wel in de bus vallen.


Dames hartelijk bedankt, heel erg leuk!!

Bedank ik mijn volgsters weer voor jullie bezoekje en lieve reacties, tot morgen met de kerstkaart.
Lieve freubelgroetjes, Wilma


7 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kaart geworden Wilma en hele gave kleuren.
    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wilma.
    En gefeliciteerd met je prijzen. Leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh Wilma, die is erg leuk!
    Met een leuk plaatje van een muzikale jongen.
    Mooie kleuren ook
    Leuk gedaan!
    Ik moet alleen de dots van vel 16 nog
    en dan doe ik ook mee.
    Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn prijsje veel plezier ermee.
    Fijne dag verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke jongenskaart,Wilma.Gefeliciteerd met je prijzen.Leuk,hoor.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Wilma, wat een leuke kaart. Gefeliciteerd met je winnende creaties. Echt superleuk hé?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen Wilma. Je kaart is erg leuk, maar heb zelf niets met hobbydots.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk weer dit hobbydotkaartje Wilma...ziet een schitterend uit.en gefeliciteerd met je leuke prijsjes, daar gaatvast weer wat moois mee gemaakt worden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen