Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 16 maart 2017

Kerstkaart - week 11

Vandaag is het weer donderdag dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas en dit is mijn bijdrage:



Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, zeker op donderdag krijg ik zoveel leuke berichtjes, super!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. De kerstster blijft mooi he....leuke kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunstige kerstkaart Wilma , vooral
    al dat borduurwerk waauuww ,leuke bijdrage by 52WTC
    Fijne dag van Epie (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk patroon en mooi met het gemêleerde garen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Wilma. Je weet dat ik van borduurkaarten hou. Alles past weer zo mooi bij elkaar. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk weer dit kerstkaartje Wilma...een super mooi borduurtje weer...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart,Wilma weer prachtig geborduurd met een mooie bijpassende kerstster.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer mooi borduurwerk,past prachtig bij het plaatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geborduurd en een prachtige poinsettia op je kaart!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi geborduurd en een mooie bloem!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geborduurde kerstkaart Wilma! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie borduurwerk !!!!!
    De kerstster blijft mooi !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi geheel, de bloem en het borduurwerk passen prachtig bij elkaar.

    lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi hoe die bloem zo mooi geaccentueerd wordt met je mooie borduurwerk!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wilma. Met een mooi patroon.
    Fijn weekend,
    lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een Bjoetie geworden..met de traditionele kerstkleuren! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart. Leuk plaatje en mooi geborduurd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen