Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 19 maart 2017

Taartdoosje

Dit patroontje maakte ik een tijdje geleden ook al en op verzoek nog 1 gemaakt.
In de doosjes van de taart kun je een kleinigheidje of geld stoppen.
Ik vind het zelf een heel leuke creatie.







Daar er op het dessinpapier lekkere snoepjes staan en de taart zelf natuurlijk voldoet aan het gevraagde thema "etenswaren" bij Hobbywinkel De Egel wil ik deze als 2e bijdrage mee laten doen.

Bedank ik jullie weer voor de bezoekjes en lieve reacties op mijn blogje, ik lees ze steeds met veel plezier! fijne zondag en lieve freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Gezellig weer dat je meedoet met onze 'Etenswaren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kadoosje heb je zo gemaakt, Wilma. Daar zal de jarige blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk om te geven en te krijgen!
    Die ga ik onthouden.
    Kom dan bij jou spieken om te kijken of ik het goed doe. hihihi
    Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes en fijne Zondag,
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi cadeau doosje geworden.Heel mooi afgewerkt met de bloem en de ronde stans.Fijne zondag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk doosje Wilma en mooi gemaakt. En inderdaad leuk om er geld in te stoppen.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie exploding box heb je gemaakt, alles mooi aangekleed, leuke deksel zit er op,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit doosje gemaakt Wilma....leuke details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Wilma :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk verrassingskaartje zeg! Mooi bedacht en uitgevoerd. Fijn dat je met de "eet" uitdaging van de Egel meedoet! groetjes Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen