Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 25 mei 2017

Kerstkaart - week 21

En ook op deze heerlijke zonnige warme Hemelvaartsdag is het gewoon weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart... op de blog van 52 weeks to christmas is het weer de 21e dit jaar! Hier mijn bijdrage;




Ik wens jullie fijne dagen toe, lekker genieten van het weer! Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en de moeite die jullie nemen voor een lieve reactie, ik waardeer dat heel erg!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Wilma. Kleurtjes zijn weer met zorg uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer Wilma, met een heel mooie borduurrand erop. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Fijne dag, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart heb je gemaakt.
    De sneeuw gaat vandaag wel smelten hoor.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bordotkaart Wilma. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie en chique kaart, leuk de combinatie van borduren en dotten,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Wilma. Je hebt het borduurwerk mooi gecombineerd met Hobbydots.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een beauty Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer een prachtige kerstkaart Wilma, leuke combi van borduurwerk met dotjes!
    fijne avond
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door het mooie weer vandaag, iets later dan gedacht.. Leuk dat je meedoet met de 52WTC deze week! Mooi kaartje heb je gemaakt! Lief dat sneeuwpopje..
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart weer,Wilma.Leuk gedaan met borduren en dotten.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, mooie kleurtjes en prachtig borduurwerk!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een plaatje is je kaart Wilma, mooi geborduurd en zo gaaf met de dotjes erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi weer Wilma! Wij zijn fietsen, dus ik reageer wat later dan normaal. Nu heb ik wifi, dus kan her even.
    Prachtig patroontje, mooi gecombineerd met het plaatje!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat weer een Bjoetie geworden Wilma!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi gedaan Wilma! En wat een werk!!!! Petje af hoor, Heel mooi!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen