Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 16 juli 2017

Bloemen

Een borduurkaartje in mooie frisse kleuren.
Het patroon is beschikbaar gesteld door Sjaak van Went op zijn Facebookpagina;



Ik wil deze meteen mee laten doen aan challenge #2 van de Facebookpagina van AnMaCreatief.

Hartelijk dank voor de reacties op mijn vorige kaartje, ik lees ze graag.

Fijne avond nog en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Het patroon heb ik ook opgeslagen. Jou uitwerking is erg mooi.
    Fijne avond, Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een pracht van een kaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurd kaartje!
    Mooie kleuren combi. Past perfect bij het leuke plaatje.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, geborduurd kaartje, heel leuk plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Wilma! Mooie kleurtjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jj hebt dit patroon al gebruikt zie ik Wilma, hij is mooi zo, prachtige kleurtjes en weer mooi geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Wilma met hele mooie pastel kleurtjes.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma.
    Wat een mooie kleuren bij het plaatje, echt een vrolijk geheel.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen