Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 13 juli 2017

Kerstkaart - week 28

Het is weer tijd voor een kerstkaartje op de blog van 52 weeks to christmas en wel de 28e dit jaar!
Het is weer een geborduurde;



Het patroon is beschikbaar gesteld door Christien van den Akker op haar Facebookpagina Nieuwe borduurkaartenvrienden.

Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties,ik vind ze erg leuk om te lezen.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, wilma

17 opmerkingen:

  1. Mooie borduur kerstkaart Wilma !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, heel mooi borduurwerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi geborduurd doe dit ook heel graag

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Leuk patroon en schitterende kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart een prachtige combi Wilma. Ik blijf dit soort kaarten mooi vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi borduurpatroon! Mooi gecombineerd! Groetjes Marijke 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geborduurd, leuk plaatje en mooi afgewerkt met de -gouden-stickers,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi weer !
    Mooi afgewerkt !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart met dat geborduurde kader eromheen Wilma. De stickers geven er net wat extra's aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dit geborduurde kerstkaartje Wilma...en weer zo mooi afgewerkt ook...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben geen lid meer van die groep, het duurt daar allemaal zo lang.
    Maar jij hebt een schitterende kaart gemaakt met het patroon Wilma, leuk met de stickertjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een schitterend borduurwerkkerstkaartje! Fantastisch hoe je er elke week zo'n kunstwerkje van maakt!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart en mooi borduurpatroontje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig borduurpatroon weer, en ook zo mooi gemaakt, Wilma! Mooi plaatje er in, kortom een plaatje van een kerstkaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart,Wilma.Heel mooi patroon.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen