Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 26 juli 2017

Kerstkaart - week 30



Wederom donderdag dus kerstkaartendonderdag in blogland!
Op de blog van 52 weeks to christmas is het week 30 en deze week heb ik een totaal andere kaart 😎
Een watervalkaart....wat was deze leuk om te maken zeg!!
Ik heb het patroon van een ander bloggertje en wel  Rimmie , ze heeft het patroon zo netjes en duidelijk uitgewerkt, super! Nu de kaart:














Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties (zo gezellig altijd op donderdag 🎉) Ik kom natuurlijk ook bij jullie kijken!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

25 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Wat een super leuke waterval kaart heb je gemaakt...heel werk altijd maar als de beschrijving goed is scheelt het al het halve werk.

    fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet de makkelijkste kaart om te maken maar met jouw beschrijving is het supergoed gelukt. Leuke plaatjes ook.
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerst rea!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi geworden en zo direct iets speciaals met dit model ! Ik ga het ook eens proberen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je watervalkaart is schitterend geworden.
    Zo verstuur je wel heel speciale kaarten.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuke kaart Wilma.
    Fijne dag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model en een lieve kaart met al deze snoezige beertjes.
    Ik moet dat ook eens gaan proberen. Super gedaan!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! En zo mooi gedaan!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele lieve watervalkaart heb je er van gemaakt Wilma. Dat plaatje is allerliefst en de verrassing als je aan het touwtje trekt is natuurlijk helemaal leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk deze watervalkaart !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dit is nog eens apart zeg.
    Ik vind je waterval kaart te gek gaaf Wilma.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke watervalkaart heb je gemaakt met deze grappige plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een mooie en veel werk denk ik . nog nooit geprobeerd

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk deze kaart, hij staat ook bij mij nog op mijn to do lijstje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk geworden deze kaart hij staat ook nog op mijn lijstje om te maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat lijkt me heel moeilijk om te maken maar hij is prachtig! Heb even gekeken bij Rimmie en het wordt inderdaad goeds uitgelegd! wie weet ga ik het eens proberen. Super leuk kaartje, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie watervalkaart heb je gemaakt, de plaatjes zijn schattig.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie watervalkaart, prachtig gedaan en de plaatjes zijn heel lief ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige watervalkaart,Wilma.Schattige beertjes.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, Wilma! En inderdaad heel iets anders :-)
    Ik wil ook nog altijd zo'n kaartje eens maken, misschien nu met deze verwijzing naar het patroontje van Rimmie komt het er eens van...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie watervalkaart Wilma. Leuke plaatjes heb je gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Wilma , ja dit is iets heel anders !!
    Maar wat een leuke watervalkaart , prachtig joh !!
    Fijn weekend van Epie .
    52WTCDT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    Leuke watervalkaart kaart heb je gemaakt super.

    Groetjes Bep (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel gave watervalkaart, erg mooi!
    grtz. Colien
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen