Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 11 juli 2017

Lieve uiltjes

Op het clubje van de-schatkist hebben ze deze maand weer een prachtig borduurpatroon geplaatst.
Dit is mijn bijdrage geworden:



Deze wil ik ook graag mee laten doen op de blog van Ons borduurkaarten blog, hier is het themavrij.

Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, wens jullie nog een fijne dag.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Wat is die weer mooi gemaakt Wilma, prachtig geborduurd in lieve kleurtjes, het plaatje is schattig.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi patroon en zo mooi geborduurd Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel mooi geborduurd,Wilma met een schattig plaatje.Fijne dag verder.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje met deze lieve uiltjes, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een prachtige geborduurde kaart, Wilma!
    En wat een lieve uiltjes inderdaad!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je geborduurd
    De uiltjes zijn erg leuk met dit patroon
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje! Zo leuk de uiltjes.
    Mooi borduurwerk.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk patroontje en weer een mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geborduurd kaartje met erg leuke uiltjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Wilma. En alles past weer geweldig mooi bij elkaar. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma
    Wat een mooi patroon en de uiltjes passen er helemaal bij, het is een prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt met de uiltjes. Mooie kleuren en patroon. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen