Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 4 juli 2017

Mannenkaart

Op de blog van Jacqueline Pannekoek is er een challenge waar een mannenkaart gevraagd word.
Wil deze kaart daar graag mee laten doen;



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze graag.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Wilma. Erg leuke combi van plaatje en borduursel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en fijn dat het gelukt is met de foto's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, zo'n geborduurde dartpijl! En dan zo'n toepasselijk plaatje erbij. Helemaal leuk, Wilma!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart heb je gemaakt .
    Er is vast wel een liefhebber die je hier heel blij mee maakt.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaart heb je gemaakt,Wilma.Leuke dartpijl.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaart. Leuk die geborduurde dart. Past er perfect bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen