Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 2 augustus 2017

Kerstkaart - week 31 tevens challenge

Op de blog van 52 weeks to christmas is het tijd voor de 31e kerstkaart dit jaar!
Deze week zit er tevens een challenge aan verbonden met het thema "gebruik een of meerdere kerstmannen op je kaart" dus ik heb ze meteen gecombineerd....

Ik wilde eens wat anders en heb voor het eerst een sketch gebruikt, deze sketch is de maandopdracht op de nieuwe facebookgroep Hobby plezier met kaarten dus meteen een kaart die aan meerdere opdrachten voldoet,handig!! Nu dan de kaart;



Ik moet zeggen dat ik zelf eigenlijk best tevreden ben met het eindresultaat en het "smaakt" naar meer dus wie weet....
Ben benieuwd hoe jullie hem vinden?

Hartelijk bedank bij voorbaat voor de bezoekjes en lieve reacties, ik verheug me er nu al weer op!

Wens ik jullie een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Wat is dit een leuke sneeuwpop, en je hebt een heel mooi schetskaartje gemaakt. Moet je nog doen!
    Succes met de challenge
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart is super geworden !!!
    De sketch heb je mooi uitgewerkt, het is gewoon een feestje op je kaart.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitwerking van de sketch heb je zo gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met deze leuke sneeuwpop, Wilma.Mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig gedaan, heel mooie uitvoering en die sneeuwman is superleuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart Wilma! Mooie uitwerking van de sketch, weer eens wat anders inderdaad.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem leuk! Een grappige sneeuwman en een mooie combinatie van papier en sketch! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Grotjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is heel mooi geworden, leuke sneeuwman en ook de gebruikte sketch is leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig !
    Mooi heb je al het DP papier verwerkt !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje Wilma! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk om eens totaal wat anders bij je te zein.
    Leuke sketch en mooie afwerking. Ik zou zeggen, ga lekker door zo, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Wilma, leuk met de sneeuwpop.
    Jammer dat ik nooit meer iets van je hoort.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart en zo'n leuk plaatje. De bloem van Marianne Design met het lint blijft ook zo leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Wilma ,leuke sneeuwman erop !!
    Best handig en succes met alles en leuk dat je meedoet!
    Fijn weekend van Epie .
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen